Két pont között a legtermészetesebb görbe.
Vannak olyan (kepzo)muveszek, akikrol igen nehezen tudok beszelni, ha egyaltalan. De ugy tunik, ezzel nem vagyok egyedul, meg ha nem is igazan sokan jarunk ebben a cipoben. "Az a fajta műélvező vagyok…
Istentelen komédia.
Istentelen komédia.
Aguirre, der Zorn Gottes (r.: Werner Herzog, 1972) A Schlöndorff-Kluge utani nemet filmes nemzedek harom nagy alakja kozul (Fassbinder, Wenders, Herzog) ketsegkivul Herzog a legegyedibb (figyelem! …
A folyamatosság elviselhetetlen könnyűsége.
Russian Ark (r.: Alekszandr Szokurov, 2002) Elso pont: a Russian Ark-rol szolo szovegek szinte kivetel nelkul a film technikai csodajarol irnak elsosorban, a 90+ perces long take-rol, a vilag elso es…
Vonzások és választások.
Vonzások és választások.
In the Mood For Love (r.: Wong Kar-wai, 2001) Ha azt vesszuk, hogy par nappal a cannes-i premier elott Wong Kar-wai meg Kambodzsaban forgatta a film befejezeset, es a film tenyleg csak az utolso utan…
Az emberiség és az ő gyermekei.
Nem regen n+1-edszerre ujraneztem a Children of Men-t (nem lehet elegszer, nem is szolva a gyonyoru Clive Owen-rol, ugye), es mindig eszembe jut valami errol a fantasztikus Cuarón-mozirol. Most megint…
1   2 
bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés